تحولات منطقه

۱۷ فروردین ۱۴۰۵ - ۰۳:۵۴
کد مطلب: ۱۱۴۱۰۹۵

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: دشمنان متجاوز آمریکایی صهیونیستی، منطقه مسکونی در داخل شهر قم را هدف پرتابه‌های خود قرار دادند.

متجاوزان به منطقه مسکونی در قم حمله کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرتضی حیدری در این خصوص بیان کرد: دقایقی پیش دشمنان متجاوز آمریکایی صهیونیستی، یک نقطه مسکونی در داخل شهر قم را با پرتابه‌های خود مورد اصابت قرار دادند.

وی از شهروندان تقاضا کرد برای شتاب در کار نیروهای امدادی و خدماتی، از تجمع در محل حادثه پرهیز کنند.

بر اساس این گزارش اخبار تکمیلی منتشر می‌شود.

رژیم صهیونیستی و آمریکا روز شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۴ در حالی حوالی ساعت ۹:۴۰ صبح حملات گسترده‌ای علیه مناطقی در مرکز تهران را آغاز کردند که دور چهارم مذاکرات ایران و ایالات متحده پس از جنگ ۱۲ روزه، در ژنو و به میزبانی سلطنت عمان در حال برگزاری بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha